Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dom gav mig inspiration
Follow duvetinte





Den här veckan har människor som Allyawan och Sam-e inspirerat mig til en hel del denna vecka.
Här om dagen satt jag och smsa med Sam-e om framtiden och kom på ett väldigt intressant projekt som jag ville göra tillsammans med Medina. Sen fick jag veta lite smått och gott, jag lovar er att ni har mycket att se fram emot.

Medina & Allyawan är favoriter och det har jag sagt vid ett flertal tlllfällen.
Tänkte att jag skulle dela med mig en intervju jag gjorde med Allyawan!

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE

Kommentarer
Postat av: JEAN-CLAUDE

Av alla låtar inom svensk hip hop, vilken är din favort. Vilken låt är det du diggar som mest/galet!

2010-10-17 @ 02:11:12
URL: http://cristijano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: