Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dom är inte glömda
Follow duvetinte


Länge sen man skrev något om kartellen. Många frågar mig när kartellen kommer ut med något nytt och den frågan får jag speciellt av min unge (han som jag var kontaktperson för)
Varje gång vi pratar i telefon frågar han mig om kartellen eftersom han inte har tillgång till internet eller data! Men om jag ska va ärlig så har jag ingen aning om när den kommer ut, men jag ser fram emot det lika mycket som ni gör. Det ska bli riktigt kul och få höra massa nytt från kartellen.
Här är en av många favorit låtar som jag aldrig kommer att tröttna på!!!
Har ni någon favorit låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: