Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Därför passar vi ihop
Follow duvetinte

Jag har tre perfekta tjejer som jobbar med mig och duvetinte.se. Dom är nu en del av duvetinte.se och jag hoppas verkligen att dom forsätter vara det hela tiden! Skönt att dom kan jobba så pass bra ihop och att dom sköter sitt jobb! Men det finns en till sak, dom  verkar vara lika störda i huvudet som jag är... Muster skicka mig lite bilder som jag bara MÅSTE lägga upp. Dessa bilder togs under Houman S's releasfest

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul ikväll då?:)

2010-10-02 @ 14:57:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 15:34:26
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahah



<3 <3 <3

2010-10-02 @ 19:32:34
Postat av: Stephanie Muster

Kloooockrent! <3

2010-10-03 @ 01:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: