Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad betyder hiphop för dig?
Follow duvetinte


Denna fråga fick jag av en läsare och detta måste jag svara på men vet bara inte vart jag ska börja..
För mig har Hiphop alltid varit en "musikstil" som jag lyssnat på men jag har aldrig förstått vad hiphop egentligen var förens jag började skriva om det.
Hiphop är inte bara musik som vi lyssnar på, hiphop är mycket mer en bara det, men det är något jag inte kan förklara utan jag tror att dom flesta vet själva vad det är jag pratar om. Hiphop är något som man delar känslor och tankar, något som vi kallar för kärlek....
Men hiphop är inte bara musik utan hiphop har andra egenskaper som vi snabbt kan glömma bort och det jag pratar om är dom 4 elementen, Breakdance, MC, Dj och Graffiti. Jag har fått äran att testa på allt inom hiphop.
Hip hop är en del av mitt liv, hiphop betyder allt för mig, hiphop är det jag tänker på varje dag. Kunde jag gifta mig med hiphop så skulle jag gjort det!

Jag älskar hiphop och det betyder mer en vad jag kan skriva med ord!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: