Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad är en äkta hiphop stil?
Follow duvetinte


Denna fråga fick jag också av en läsare.

När jag filmade Kaanquest frågade jag honom om det fanns en typisk stil för hiphop och han svara så som jag tänker också svara.
Jag tycker inte hiphop är kläderna du bär....  du kan vara som mig, VÄRSTA eminem fanen, Dö för hiphop och leva med hiphop men JAG klär mig inte som en hiphopare, jag har pösiga byxer och stora T-shirt när jag känner för det.....
Du kan ha 57 olika klädstil (som mig) men ändå älska hiphop! För mig är svaret ett STORT NEJ, hiphop är inte kläderna du bär. Jag tror att dom flesta tycker att "typisk" hiphop stil är pösiga byxor och stora T-shirts för det har 50 Cent, 2pac m.m....

Men nu ställer jag denna fråga till er, vad tycker ni?
Kommentarer
Postat av: - M a r i a

sv; så lite så:)

allt bra?

2010-11-25 @ 20:36:09
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: Hiphoppare

Du kallar dig själv för värsta hiphopparen, dock kan du inte stava till 2pac. PINSAMT!

2010-11-26 @ 23:03:52
Postat av: Latin

Hela grejen är att känna sig bekväm i de man har på sig.

Jag personligen älskar att ha pösiga byxor och en stor T-shirt bara för jag känner mig som mig i dom.

2010-11-27 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: