Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Smygtitt på kommande julkalender
Follow duvetinte

Det händer så mycket saker med duvetinte.se att jag knappt hänger med!!!
Idag hade jag ett sånt givande möte att jag insåg att det kommer hända helt galna grejer!
Vi skissade på den nya designen, den kommer bli RIKTIGT jävla nice, den kommer bli HELT annorlunda och riktigt snygg.
För ett par månader sen fick jag erbjudande att flytta över min blogg till Klubbkoll och bli chefredaktör. Jag hade tackat ja till det men efter ett tag så tackade jag nej till det, jag hookade en "vän" dit, som numera bloggar där.
Men allt detta var innan dom kom upp med den nya sidan som jag tycker faktisk är rätt nice men det är ju för att jag sa lite om hur den skulle se ut och hur färgerna skulle se ut!
Ibland ska man inte ge ut så mycket av sina egna idéer för när det inte händer saker som man tänkt så kan det bli lite problem!
Sak i samma, jag valde ut 4 sidor som jag själv gillar och gjorde allt till ett...
Detta kommer nog bli större en STÖRST, det kommer också bli mer professionellt. Jag är super nöjd av hur det kommer se ut!
Tillsammans med min designer caffoholic skissa vi upp allt... Nu längtar jag tills allt blir klart, men det kommer dröja ca 2 månader innan det kommer upp.

För ett tag sen tog jag nya bilder till kommande projekt som är Duvetinte Julkalender. Vi satt idag och skissade upp flyern och hur julkalendern skulle se ut, det kommer bli så NICEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Är helt hypad på detta att jag knappt kan beskriva med ord. men tänk er själva, i 24 dagar kommer jag ge bort saker, grymma saker..

Jag kommer troligen ta en liten paus i från bloggen under jul och nyår och fokusera mig på lite annat som tex dokumentären och den nya designen, men det förstår ni säkert.
Men jag har funderat stort på att lägga ner hela bloggen, men med tanke på hur kommande hemsidan kommer se ut och hur den kommer att vara så finns det INGEN chans att jag lägger ner, inte nu, inte inom en snart framtid!
Just nu ligger jag lågt, men när julkalendern kommer upp kommer duvetinte.se finnas överallt....

Vill ni ha smakprov på flyern?
Den är inte klar, men ni får en smakprov iallfall...



Bilderna är tagna av Muster. se
Bilden är redigerat av Caffoholic
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: