Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

UTE I SKOLGEN
Follow duvetinte

Snart framme i värmland och innan det gjorde jag en snabb besök på Sr Metropol för att snacka om Underhålning!
Vill tacka mina vänner, Deniz, Samantha, Muster, Tegel och Elin för att ni underhöll mig på högnivå! Det var underbart och se er igen efter 6 veckor!
Nu drar jag på nya äventyr!
Kommer ha dåligt med internet, men det kommer uppdateras som bara den endå...  Ni kommer få se mycket nytt och gammalt..
bra saker kommer upp denna vecka.
Tillbax i sthlm på måndag!
Imorrn är tjejerna på MF DOOM och på söndag åker dom till Eskilstuna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: