Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mycker som händer och här är ett smakprov
Follow duvetinte


Så där överfett lixom!
Idag har det tagits nya bilder som jag skrev i ett tidigare inlägg! Ett nytt projekt och här får ni se en liten liten bild av vad som väntas! Helt galna grejer!
Haft två möten samtidigt som vi tog nya bilder på mig och muster!
Den ena var med min framtida designer Caffoholic som jag också kommer ha som ända designer eftersom jag tycker han är riktigt duktig och väldigt enkel och jobba med. Det går snabbt och det blir skit bra!
Han kommer stå för introt till dokumentären, designen till den nya hemsidan och han kommer designa den nya projektet! Han är helt enkelt grym! Om ni är riktigt snälla mot honom så kanske ni får rabbat och sen hälsar ni från mig så kanske ni får ännu billigare heheh!
Men grym är han. Besök hans sida genom att klicka HÄR!

Sen kom Finess för bi och vi pratade om framtiden och vad som kommer att ske. Det är saker på G men jag låter det få va som det är och där med inte berätta något mer för just nu är allt det där hemligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: