Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Mixtape] Simon Emanuel - I Simon Tid
Follow duvetinte

 

Simon Emanuel kom ut med ett tape för ett par dagar sen för er som missat det! Jag borde ha lagt upp denna tape för länge sen men har tyvärr inte hunnit!

Bättre sent än aldrig.

Igår sa Simon att jag verkligen måste ladda ner tapet och lyssna på den, han berätta att jag kommer gilla den.

Idag tog jag min tid och ladda ner tapet och nu har jag suttit och lyssnar på låtarna i någon timma. Denna tape satt helt perfekt, jag kunde verkligen inte ha hittat ett bättre tillfälle att lyssna för att jag var verkligen sugen på lite "chill" musik!

Blev imponerad av tapet och jag har redan fastnat för  "hennes farväl" & "Svarta rosor".

Dessa två låtar fastna jag för på en gång.

Men jag vill verkligen rekommendera er att ladda ner detta tape för den är verkligen bra

 

KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: