Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kom och festa med mig
Follow duvetinte



För ett tag sen bestämde jag att åka ner till Växjö för att träffa mina boyz av en slump såg jag att Aluush skulle uppträda och det blev ett samtal snabbt till honom för att se vad som händer!
Eftersom jag skulle dit och hälsa på honom och fira hans B-day bestämde vi också att jag skulle Hosta hela eventet.
Det ska bli kul och få göra det, samtidigt få se tre grymma artister live och sen att umgås med mina grabbar!
Växjö är en fin stad och jag ser fram emot åka tillbax!

Vi ses den 26/11
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: