Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Just nu är det foto som gäller
Follow duvetinte




Just nu håller jag på att ta bilder tillsammans med Muster! Nu ska vi ta bilder till nästa projekt som har pemier nu o dec!
Jag har jobbat med muster sen 5 månader tillbax och hon är den bästa fotografen jag jobat med!
Hon är verkligen grym på alla sätt och när hon började jobba med mig hade hon endast erfarenhet av att ta studio bilder, men när hon börja jobba med mig fick hon lära sig att ta bilder under intervju, på scen, spontant osv och hon gjorde det så bra och det är därför vi jobbar ihop, för att hon är as GRYM!
Hon är en bra vän & Fotograf!
Fördelen är att hon har en studio som går att använda närsom! Är ni intresserade av en talngfull fotograf maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Isabella

Fan va tungt!

Ni e grymma på det här. Skulle vilja uppleva att träffa alla dom!

2010-11-02 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: