Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag dricker Bull Tonik, vad dricker du?
Follow duvetinte



För 3 månader sen fick jag hem något som tog mig 2 månader att testa, jag snackar om Bull Tonik. När micke från Sweburn snackade om den nya energi drycken som är bättre en redbull blev jag lite skeptisk, jag tänkte "ennu en dricka som ska få en att bli pigg" Men efter 2 månader så testa jag dessa brustabletter som man lägger i vatten och ärligt talat så är dom 10 ggr bättre en Redbull. 
Dessa går endast att köpa på Sweburn.com som också är mina sponsorer. Det bästa med detta är att Bull Tonik innehåller massa vitaminer, tror ni mig inte så gå in på sweburn.com och köp eller följ min blogg för att veta hur NI kan få chansen att vinna ett par tuber!

Passade på att ta en bild med bull tonik......
Nä nu ska jag gå och och ta mig en bull tonik.

KLICKA HÄR FÖR ATT BESTÄLLA HEM


Kommentarer
Postat av: A

# "hej jag har en blogg och vill bli jättekänd asså om jag bara får en liten grej hemskickad tror jag att jag är påväg upp" den 16 november 2010 22:24:03 via web



# Asså va ere här för jävla skämt HAHA http://duvetinte.se/ INLÄGGET DÄR HON MALER PÅ OM BULL TONIK!!! typ överlycklig för minsta lilla spons den 16 november 2010 22:23:17 via web



- http://twitter.com/Mstery

WORD

2010-11-18 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: