Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Innan jag sover lämnar jag er med... Ny musik
Follow duvetinte

 

 



Tror det är dax för mig att sova... Men innan jag går måste ni kolla in den nya videon med H2O.
Har ingen aning om vilka dessa killar är utan denna video hamnade på min wall på facebook och det är jag glad för!
Jag gillade både låten & Videon, det såg bra ut och det lät riktigt bra. Detta är dagens måste! Lyssna på låten..
Måste påpeka om en sak som jag tyckte var rätt kul. När någon tar fram pengar i en video brukar det vara 1000-tals kroner men här ser vi en kille som rappar och drar fram en 20 lapp och bara det där gillade jag!

Sov gott!
Lyssna, njut och må bra!


Kommentarer
Postat av: caffo

Det med 20'an är bara för att rapparen "broshan" har "nån grej" med att visa upp en 20lapp, och som du ser så är det RefugeePictures som har hostat videon. RefugeePictures skapades av Broshan..

2010-11-24 @ 23:24:31
URL: http://caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: