Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte


Godmorgon mina söta läsare!

Gud vad jag saknar Gotland & Värmland, saknar några av mina kollegor och ungdomar!
Jag är glad att jag fått chansen att lära mig allt jag gjort!
Fick ett sms av chefeb om att åka tillbax till värmland nu på onsdag och jobba, men jag kan ju inte pga att jag har skola :(
Känns lite surt!

Jag har börjat ta tillbax mitt privatliv och det känns väldigt bra... Börjar verkligen göra saker jag tycker om och snart kommer jag ta upp träningen igen..

Känner att jag behöver tänka mer på mig själv och mindre på bloggen, börjar bli trött på att behöva ge upp saker för att andra ska kunna uttnytja!

Min julkalender kommer bli AS FET eftersom jag har så mycket saker att denna jul kommer bli helt galen, varje dag i 24 dagar kommer 1-2 peroner att vinna något fett och det är allt från skivor till kläder....
Alla prylar som ges bort är från kända artister, vissa av dom är större en andra! Tycker faktis att mina läsare förtjänar något extra! eller vad säger ni?

Men nu ska jag försöka dra iväg till skolan...
LÄmnar er med en fet låt....

Kommentarer
Postat av: james wilson

Vart i värmland är det du har varit? Du borde komma till karlstad om du kan.. Det är där vi har våran studio.. Så det är bara att du hör av dig nästa gång du är i värmland om du är intresserad!



Mvh// James Wilson

2010-11-15 @ 10:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: