Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Foto by Armand Dommer
Follow duvetinte


Dessa bilder tog den 21 Juli 2010 av fotografen Armand Dommer. Det var under ett projekt som aldrig blev av, men jag tänkte ändå lägga upp bilderna för att visa hur duktig fotograf Armand är. Det är jag själv som redigerat bilderna, men hans studio blev jag riktigt kär i! Jag behövde knappt redigera bilderna för att ljuset var riktigt bra! Sen måste jag säga att jag blev nöjd med bilderna.

Kolla in armandphoto.com för att se mer bilder av Armand!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen att du är vacker

2010-11-17 @ 19:29:34
Postat av: Semel

Du är så jävla vacker..

2010-11-17 @ 19:59:00
URL: http://apieceofcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: