Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Chooti på Besök
Follow duvetinte

Igår fick stockholm stoooooor besök av min boy Chooti! Han åkte ända från Eskilstuna bara föratt lämna lite T-shirt till mig! Kände direkt hur mycket jag saknat honom och hur han får mig att bli glad!
Sist jag såg han var jag sjuk och hade kommit hem från Indien!
Känner att en resa ner till Eskilstuna skulle sitta väldigt fint!!!!




Hans hundar är riktigt söta och jag försöker på något sätt sno med mig den lilla varje gång jag ser honom. Men tyvärr så får jag ju inte ha hund här hemma!

Men en sak ni alla måste göra är att lyssna på hans senaste låt Whats on som är riktigt grym!

NJUT!

Kommentarer
Postat av: Chooti





tung du är syrran

2010-11-20 @ 22:30:34
URL: http://alltdittfel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: