Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Text tävling
Follow duvetinte


Kan du skriva text, låt, dikt? i stort sätt vad som helst??

Nu vill jag att ni ska ska en text med endast rim!


Tävling
Skriv en rimtext som ska handla om Socped (social pedagog), Innebandy och tollare (min skola) och ordet Vinna.

Pris!
Hemligt och smaskig pris som blir ett personligt pris!!!


Kommentera, maila mig [email protected] eller skriv i fliken "kontakta mig" med din text!
Tävlingen avslutas den 29 Mars!

Kom igen nu, tävla och vin ett grymt pris!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: P H O T O G R A P H Y

snygg banner!

2010-03-23 @ 19:45:36
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: