Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

galen kväll
Follow duvetinte

Allt jag har att säga just nu är
TACK DANNE FÖR EN GRYMT KUL KVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!
vart en galen kväll, trodde inte det skulle bli så här kul och att man fick träffa lite nya människor.
fick verkligen träffa en skit söt kille som var anorlunda, men är han som alla andra?
det är bara tiden som visar, men söööööt var han och hur trevlig som helst. ska kanske träffa han under dagen när jag vaknar, men först ska jag fixa mitt rum, kanske träffa therry från same blood och sen träffa han om han har tid..

men nu ska jag sova, men vill säga tack till danne för denna grymma och roliga kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: