Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En het diskussion!
Follow duvetinte



Igår hade jag en hel galen kväll. Men det är inte det jag ska berätta.
På vägen hem igår kväll satt jag på tåget med Pato Pooh, Emilio och en tjejkompis.
Det blev en rätt stor disskusion mellan mig och Pato på tåget!

Först vill jag säga till er ALLA att jag bloggar om det jag tycker om och därför skriver jag med mina åsikter! så varje ord och varje meningen som jag skriver om musik är med min egen åsikt och ingen jävla analys shiit! Och jag skriver det jag tycker o tänker, för hur många vågar säga sin åsikt?

Men pato börja säga till mig vad jag ska och inte ska skriva och det gjorde emilio också, men ärligt talat så som jag sa till dom säger jag nu igen! Hur offta får man ett TACK för att man skriver om artister?
hur offta säger dom: bra jobbat?
hur offta säger dom: det uppskattas?
Nej det är inte offta!!
Ibland undrar jag om det är värt och göra detta jag gör för att människor är otacksamma.. Men vissa artister har visat jävligt mycket tacksamhet!
Jag diggar pato, jag gillar hans musik och jag gillar han som person.
Han är en kille som tror väldigt mycket på sig, men i detta fall vart det lite för mycket och jag vet inte om han drev eller inte och jag står för att han är en av mina favoritartister när det gäller musik och det vet han själv.

Att diskutera vad som ska stå i min blogg fungerar aldrig för att JAG skriver exakt vad jag vill och detta med att kunna hip hop eller inte har ingen betydelse för jag skriver mina egna åsikter! så e de bara! har man problem så behöver man inte komma tillbax!

Nästa gång kom och säg TACK!!!!!!!!!!!!
Det gäller alla människor i världen, vissa lite med uppskattning

Kommentarer
Postat av: A

Haha va? Tack för vad? Ingen bryr sig om din blogg ju? :D

2010-03-13 @ 14:19:37
Postat av: demvetinte

att dem är slavar och präglas av samma system dem försöker förändra. skyll inte på dem istället på systemet som försvagar dem. KOM IHÅG ATT DEM ÄR SLAVAR SÅ KAN DU SOVA BÄTTRE OCH FORTSÄTTA GÖRA DIN GREJ. DU ÄR GRYM :D

2010-03-14 @ 09:07:57
Postat av: Anonym

du är precis som alla andra svenska lyssnare, det enda du skriver om och hypar är etablerade artister.

Den dagen då du börjar skriva om folk som VERKLIGEN behöver hjälp och krigar sig uppåt..den dagen ska du få ett tack..inte när du skriver om folk som kommer klara sig lika bra med eller utan din blogg.

2010-03-14 @ 16:07:12
Postat av: melika döö

melika du sugeeer kuk din fula tönt

2010-03-14 @ 18:32:22
Postat av: Aloo

Det känns int konstigt alls att du börjar pusha mofo och snacka en massa om pato haha



men jag antar att pato ska tacka dig för hans karriär eller?

2010-03-15 @ 01:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: