Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tack!
Follow duvetinte



Hemma igen. Mixade känslor har jag över det. Jag hade verkligen kul under dessa 9 dagar som vart. Och jag vill ge ett stort TACK till alla som tagit hand om oss och möt oss med kärlek och glädje. Det är mycket tack vare er som denna resa vart så bra.

Till er som bidragit med pengar vill jag säga att era pengar gick till bil och bensin. De är ni som gjort att vi har kunnat åka till alla de städer vi har åkt till och filma de människor vi har filmat. Ni kommer att se själva vad vi gjort under dessa dagar när dokumentären är ute.

De har vart kul att se alla städerna också och olika kännetetcken för städerna. Eskillstuna, Västerås, Göteborg, Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Värnamo, Jönköping och Nyköping kul att se er!
Är rät sugen på en ny resa men då ska de vara av rent nöje och inte jobb. Vad säger du Melika?


Efter Ketty Perry och Snoop Dog låten kan ni höra intervjun på Din Gata 100,6 från i Fredags (midsommarafton). Här har ni länken ---> http://sverigesradio.se

Ha nu en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: