Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Eminem - Recovery
Follow duvetinte



Eminem är en av dom få artisterna jag fortfarande lyssnar på! Det mesta jag lyssnar på är gammalt eftersom det han har kommit ut med har inte alls vart bra, fast jag har ändå lyssnat på det eftersom jag älskar Eminem!
Jag är glad att jag har sett Eminem live och det var nog den bästa konserten jag var på, han hade D12 med sig och dom bjöd på en show. Jag var ca 14 år när jag gick på den... Dammn säger jag bara!

Men nu har han sin nya skiva Recovery. När jag snacka med Crome frågade han mig om jag hade lyssnat på skivan vilket jag inte hade hunnit göra en. Medans jag skriver detta inlägg lyssnar jag på eminem. Lovade crome och skriva vad jag tycker om skivan.

Men jag tror att jag är som Damir (crome) en trogen Eminem fan, i love him! Har skivorna och kommer köpa den senaste också!
Skivan gav mig ett bra intryck. Texterna är riktigt bra,  sköna beat och mycket känslor.
tycker det är bra att han ger en förklaring och ber om ursäkt för det som hänt!

All kärlek till Eminem..

Vad tycker ni om skivan??


KLICKA HÄR FÖR ATT VINNA PETTERS SKIVA

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MISSY ELLIOT LIVE

Kommentarer
Postat av: Kiimm

Tycker den är riktigt bra faktiskt :)

2010-06-10 @ 14:37:45
Postat av: Grape

Eminem har tappat stinget tyvärr, från att engång vara "EN MÅSTE SKIVA" för samlingen till "ja bryr mig inte" .. eftersom eminem brukade kicka på sköna beats, riktigt bra shit och texterna ska vi inte ens tala om dem va världens bästa, i dags läget verkar de som om han bara kör för att sälja skiter i om det är skit bra eller bra .. vilket han aldrig hade gjort innan, han har inte hittat tillbaka. och han måste släppa "indian" dialekten han verkar ha fastnat på den, vart e marshall undrar man? .. iallafall .. han gör inget från hjärtat hittade 4 st riktigt tunga låtar på skivan, något allt annat låter som om DRAKE producerat, vilket han också gjort, och drake e ingen hiphop de e pop barnpop! .. Thnx from me / Grabe

2010-06-10 @ 15:08:47
Postat av: Selina

Jag älskar Eminem!

Lyssnar på honom varje gång jag är lakk & det hjälper ;-)

Han är den enda hiphop artisten jag verkligen tycker om!

Hoppas han dyker upp i lilla Swea sometime again!



//Love Selina

2010-06-10 @ 17:30:48
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Rick

M'M har alltid vart den största rapparen i mina ögon,

tunga beats, hans lyric är något så omänskligt att ingen annan kommer kunna komma i närheten av hans lyric , och med det menar jag att den är awesome !

Och Recovery är något helt annat om man tänker på det han tidigare släppt. Han visar att man kan göra nåt annat emot det man tidigare gjort och ändå göra det helt amazing ! plattan går på repeat här hemma i byn ;) och favorit låten på plattan är nog "25 to life"



/rick

2010-06-16 @ 19:19:49
URL: http://rickyekenlow.blogg.se/
Postat av: ......

Kan han inte komma till sverige HAN ÄR MIN GUD

2010-07-10 @ 02:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: