Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dax 6, Växjö Klart
Follow duvetinte

Gårdagen gick super bra, känner mig fortfarande trött. Vaknade 7 på morgonen och hostade som en idiot. Me sen la jag mig framför tven och somnade....  Tack till Aluush för att vi fick slagga hos honom.
Jag har hittat min nya idol, en ung kille som kallas semy som är 18 år från Växjö. Jag har lagt upp hans musik förr och igår fick jag träffa honom fr första gången och han vet vadd musik är. Vi var hemma hos honom och han visade låtar han proddat, texter han skrivit och låtar han spelat in. Dammn, snubben gör allt. Jag tycker ni alla borde se upp, vi har den nya heta super artisten här. Om ingen signar honom så skulle jag lätt utan tvekan skaffa mig ett skivbolag, signa honom och sen skulle jag jobba med han fullt ut! men jag vet inte hur man har hand om ett bolag!
Det bästa med denna resa är att träffa på unga talanger som är hungriga.
Tack till pojkarna för en underbar dag och kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: