Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

100+ om inte fler. Här har ni svaret
Follow duvetinte

Jag fick en för frågan om att jag skulle komma ut med den kompletta listan på alla som medverkat i dokumentären.  Men tyvärr kan jag inte komma ut med den kompletta listan eftersom jag saknar en del av nam. Det är lite okända människor vars namn inte sägs under filmningen och det har vart riktigt spontana filmningar och vissa live framträdde. Men här har ni en lista på drygt 100 namn och 12 olika städer + 1 internationell.
Artisten från Sundsvall är filmat i Sverige, men han representerar sin stad! Tyvärr så kommer vissa artister inte få vara med i dokumentären pga olika anledningar.
Nu kommer ni säkert kommenterar med varför inte denna med, varför är inte den där med osv.. 
Men denna lista är från 1 Mars till sista juni och det ska filmat lite till! Men just nu har vi lite semester och därför filmar vi inte.

Jag Kan inte svara på när dokumentären kommer ut. Ni får hålla ut helt enkelt. Det kan dröja ett bra tag men det är endast för jag gör allt själv.  Jag ska klippa och marknadsföra hela grejer och allt tar tid! Att klippa ca 80 timmar av material kan ta väldigt långt tid!
Jag tjänar absolut INGEN på denna dokumentär och därför gör jag detta när jag får tid!
Jag pluggar och jobbar på heltid så ni måste respektera och förstå att det tar tid!
Finns  fler jag vill filma, men jag har en liten lista kvar på artister som ska filmas och där efter är det slut!
Men jag ber er för guds skull, att respektera att det tar tid och att jag inte kan ha varje rappare i dokumentären, ni får också förstå att jag inte kan åka till varje stad heller.  Har här ni kända som okända artister!  Men blir det tillräckligt bra så ser jag till och göra sesong 2 och då åker jag runt igen och då blir det andra städer!



PS: det stavas
Word Silah. Ibland kan man stava fel! men nu har ni rätt.

LÄS DETTA INNAN NI BÖRJAR INSPEKTERA HELA LISTAN!
Vissa artister är filmade på helt olika platser en vad dom bor.
Redrama bor i finland, filmades i sthlm, Zacke filmades i värnamo men bor inte där, medina filmades där också..!!
Sluta fan klaga för snart kommer jag bli så trött att jag skiter i att lägga upp denna dokumentär. Så är det!






Tack till Mirlinda som finns där för mig
Kommentarer
Postat av: [email protected]

Word Silah :P om dom inte ändrat stavning...

2010-07-14 @ 12:16:38
URL: http://www.alltdittfel.se
Postat av: rami

lite besviken kanske på att ingen från "baseline music" är med på dokumentären? eller alexis weak, supergruppen? men annars ser det bra ut, och lycka till med allt! :D

2010-07-14 @ 21:37:19
Postat av: Du Vet Inte

Rami, jag har valt ca 10-20 av dessa artister, resterande har folket sagt. jag vet inte ens vilka dom är som du snacka om... så sorry, man får bli besviken.

2010-07-14 @ 21:42:01
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Redrama

Redrama är från Finland...



Håller i övrigt med Rami.

2010-07-14 @ 22:05:24
Postat av: Du Vet Inte

Jupp.. men redrama filmades under besök i sverige och därför fick han vara i Sthlm Live! men lord of the underground har en egen roll i det hela så fick dom vara ett eget

2010-07-14 @ 22:13:09
URL: http://duvetinte.se
Postat av: PBS

Kalle Frigyes är från Malmö

2010-07-15 @ 00:25:32
Postat av: Bustos

Hermanos Bernal* ;)

2010-07-15 @ 01:36:34
Postat av: Meta Four

META FOUR

KILLA CLOWNS



got yo back, sup!

2010-07-15 @ 13:54:44
URL: http://metafour.se
Postat av: Abbe

Sam-e är från fiskis stockholm vad säger ni ? Göteborg ?

2010-08-18 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: