Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

ny musik: Soulja Boy
Follow duvetinte



Det bästa med Twitter är att man allrid får senaste nytt från artister från USA!
En av dom hetaste artisterna är Soulja Boy, så jävla HET!
Finns det några av mina läsare som lyssnar på Soulja boy?

Detta är den nya videons som kom ut idag och för ett tag sen så twittrade han om att han behövde brudar som kunde vara med!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev förvånad alltså! Nu kommer du få massa hat brev när dom få syn på den här! Tro mig, Alla i Hip-Hop världen hatar den här musikstil/artist(er)!



De är Inget Negativt kommentar Melika, de bara ett varning!

2010-07-15 @ 01:00:30
Postat av: Du Vet Inte

Hahahah asså jag bryr mig inte om människor kommer hata för att jag lägger upp en låt som jag tycker om!!! Låt folk hata! jag tycker han är en bra artist! som om folk vill hata på mig för denna låt, ja då kan ni hata på, men ni behöver ju inte komma tillbax för att jag lägger ju upp vad jag vill eftersom detta är min personliga hiphop blogg



Men människor hatar endå oavsett

2010-07-15 @ 01:15:52
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Michel Rodriguez

Låten sög, inget jag gillar iaf.

2010-07-15 @ 06:27:17
URL: http://microd.blogg.se/
Postat av: Illegal

sverige alla är bara hatare det här är tung han är nyskapande men visst det är inget ja sitter och lyssnar på men snubben gör sin grej och han gör pengar punkt slut!

2010-07-15 @ 10:00:09
Postat av: du vet VERKLIGEN inte

soulja boy är en av personerna som hjälper till att sparka på hiphop musik...kan du säga mej vad rappar soulja boy om? om hans swag? killen får en chans o få ut sin röst o han väljer att sätta auto tune på den som alla andra....fattar inte att folk verkligen lyssnar på sånt här asså....alla låtar e ju typ 1 låt? det är som att alla rappare har samma låt skrivare just nu...va lack man blir...DU VET INTE!

2010-07-15 @ 12:50:33
Postat av: John Lemon

Vad andra tycker om ditt inlägg är helt ointressant. Fortsätt skit i vad dem tycker.



Jag kan däremot hålla med om att musiken är helt värdelös och fattig på substans. Inget flow, enformigt och plastigt beat, monoton röst och en temamässig katastrof. Alla har vi olika uppfattning.



J

2010-07-15 @ 13:32:24
URL: http://www.johnlemon.se
Postat av: V

Låter precis som allt annat han släpper, bara tråkigt och en formigt. Kassa texter

2010-07-16 @ 13:41:25
Postat av: Matilda

jag är ett STORT fan av soulja boy! och han är så sjukt snygg. jag älskar han! längtar till han släpper sin nya skiva.

2010-08-12 @ 18:04:28
URL: http://ddollydott.blogg.se/
Postat av: BuckshotShorty

detta e inte hip hop på lååånga vägar, soulja boy e bara en liten fjant som lurar folk på dålig musik o tjänar pengar på de. Lil gayne e detsamma, inte hip hop på nått sätt..

2010-09-27 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: