Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

EN dag med EBoi
Follow duvetinte

Idag ska jag spendera hela min dag med Eboi och det är något jag inget emot. Kommer bli väldigt kul och få lära känna han lite mer. Vi kommer vara på två studio sesion, en på söder  och hen med Gameboii.
Ska bli skit kul och se vad det är han jobbar på.

Kommer filma han från kl 2 tills ikväll och det kommer bli kul, men jag lär bli död efter. Men jag kommer självklart låta er få följa allt via bloggen.



Hittade denna video på en blogg för länge sen och tänkte, men den har ju jag filmat!! Det var då Thomas(RMH) hade glömt och ta med sin kamera. Vill bara säga att filmningen är av mig och redigeringen är från någon annan.

Vad skulle ni vilja se med Eboi da??

Något ni vill att jag frågar han???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: