Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En dag hos Martin (whoa.nu)
Follow duvetinte

Under dagen befann jag mig i Uppsala för att träffa Martin som jobbar med Whoa.nu, en väldigt trevlig människa.
Jag blev förvånad när jag såg hans cd samling, det fanns musik för alla hiphop älskare och han visade hela sin svenska hiphop samling.
Jag blev mer en förvånad över att se vad han hade och det tror jag att många andra skulle bli.
I Aug/sept så är det 10 års jubileum för whoa.nu och jag tycker verkligen det är kul att dom har funnits så pass länge och jag hoppas på 10 år till.

Men jag blev nöjd med dagens filmning till dokumentären och jag får tacka Martin för att han ställde upp och representerade whoa.nu


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE



Medina


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE


Som sagt, det finns en historia bakom denna tape. ADM är Adam Tensta för er som inte vet.



KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: