Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det gick att rädda
Follow duvetinte

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag känner mig så glad!! Fick ett samtal nyss av en kille som berättar att jag kan ha en rätt bra helg för att han håller just nu på att återställer hela min hårdisk och räddar det förlorade matrialet från dokumentären. Det är så mycket filmer och det är så jävla roliga filmer att jag mådde riktigt dåligt när min data gick sönder. Men nu kan jag känna mig lugn för jag har ett av dom grymmaste uppträdanden, dom mest pinsammaste frågorna och dom mest galnaste kvällarna räddade. Förhopningsvis kan jag hämta allt på måndag! Fuck yeahh, känner mig överlycklig. Här kan ni få se lite bilder på det jag hade på datan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: