Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

ThankTheUfos4Dida
Follow duvetinte




Tracklist

01 Black Mindstate 04'
02 Kiss From Peru
03 Kinda Like A Big Deal
04 Officer Of The Law
05 King Leon
06 Hear Colors
07 20 Bag Story
08 Forever
09 99. Problems
10 C-Minus
11 Popular Demand
12 Dida Is Like
13 Jerk (ft.Rob Mwuana)
14 About Me
15 Robot Music
16 Numbers By Night
17 Flying While Muslim


Min Åsikt:
Jag har alltid sågat det dida gjort, jag har med andra ord aldrig tyckt om det han har gjort tidigare.
Men den senaste tiden har jag börjat få upp ögonen på honom och tycker verkligen att han har utvecklats och blivit mycket grymmare!
Det jag tycker är riktigt tråkigt med Mixtapet är att låtarna är väldigt korta, men samtidigt är låtarna bra gjorda, sköna beats och 17 låtar att lyssna på!
Fast låtarna går hand i hand på varandra då menar jag att det inte finns några mellanrum mellan musiken.
Jag tror verkligen att detta kommer bli en hitt, lite mer underground, hårdare och skönare rap.
Bra Jobbat Dida, riktigt bra jobbat!
Se till och ladda ner denna Mixtape HELT GRATIS, inget ni förlorar på!
Men det finns EN låt jag måste såga, det är Popular Demand och det är enbart för att Parham och Paragon körde den låten och det blev en favorit!
Men dida har verkligen imponerat på mig för alla vet att jag har svårt för att lyssna på någon som gjort om en orginal låt.


KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER  ThankTheUfos4Dida

Kommentarer
Postat av: du vet

Du kan verkligen inte stava du.. "utväcklats,undergrind och orinal" din blogg suger´och jag vet inte varför du skriver "din åsikt" när du inte kan ett skit om hiphop.

2010-01-06 @ 22:48:35
Postat av: Publicera

Hahaha du kan rätta dom felen jag påpekade men du kan inte låta alla andra se vilka fel du gjorde och vad jag tycker om din blogg.... hahahahhaha amatör.

2010-01-06 @ 22:55:38
Postat av: Selina

Ja jag är kvar på NetOnNet men funderar på att börja plugga igen till hösten lr något.

Oj vad mycket bollar i luften du har!

Hoppas att du har kul iallafall & att du kommer dit du vill :-)



//Love Selina

2010-01-07 @ 00:19:41
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: