Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tävling - Fribiljetter
Follow duvetinte


Snart är det en väldigt stor fest!

7 Artister, 1 kväll, en plats i stockholm!

Nu tävlar jag ut biljetter till denna kväll men en så länge finns ingen info utan info med datum, platts och artister kommer inom några dagar, men du måste vara 18+ för att tävla

För att vinna fribiljetter så vill jag att ni ska gissa vilka artister som kommer att uppträda!

Gissa på MAX 7 st, måste ha 4 rätt!!!

Ledtråd:
Sveriges bästa artister enligt mig!!

maila svar på: [email protected] eller lämna en kommentar och glöm inte mailadresen!!!
Kommentarer
Postat av: johan jacobsson

parham keffat liv organism 12 och promoe

2010-01-23 @ 20:31:56
Postat av: Paulus

Finess, Million Stylez, Hani, J-son, Pato puh, Ison, Ken ring. Måste va dem jao, har aldrig vunnit en tävling kanske har tur nu. Fortsätt med det du gör:) du gör det bra alltid kul och läsa på din blogg, Peaaaaaaaaaace

2010-01-23 @ 21:03:28
Postat av: torin

förlåt alla för sent svar men jag har slutat på www.tulline.blogg.se förlängesen och bloggar ist på www.kklicka.blogg.se, hoppas ni fortsätter följa mig där. puss! ♥

2010-01-24 @ 13:33:32
URL: http://kklicka.blogg.se/
Postat av: Arian Kung

Byn Clicken, Jacco/Labyrint, Kartellen, Finess, Stor, Pato Pooh, Medina

2010-01-24 @ 14:37:52
Postat av: Arian Kung

Finess, Medina, Jacco/Labyrint, Pato Pooh, Stor, Kartellen,

2010-01-24 @ 14:42:34
Postat av: Lola

pato pooh, finess, medina, ison&fille (hoppas jag!!), stor, j-son, ken ring

(publicera ej min e-mail om det går bra)



kram:D

2010-01-24 @ 15:13:17
URL: http://lolag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: