Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på era frågor!
Follow duvetinte




Har du kommit över ditt ex du nämner så mkt om i dina olika bloggar??

Svar:
Ja de e så klart jag har kommit över mitt ex, fan det tog slut för 3 år sen. Jag har skrivit mycket om mitt ex eftersom jag började blogga för 3 månader efter att det tog slut mellan oss.
I mina två första bloggar skrev jag mycket om honom för att  komma över honom.
Livet går vidare och det gjorde jag för länge sen! Men däremot kommer jag aldrig glömma honom eftersom han var min första pojkvän och första kärleken. Det är en annan sak, för man glömmer aldrig den första!


Är du kär?
(kommer fråga den frågan tills du svarar ja! :P)
Svar:
Denna fråga har jag fått av Berii som alltid ställer samma fråga och varje gång får hon samma svar. NEJ jag är INTE kär. Det krävs mycket för att få mig att bli kär, riktigt mycket.

Måste bara fråga, dejtar du någon?
Svar:

Nej jag dejar inte någon eftersom jag inte har någon aning om hur man gör, men min vän Deniz ska lära mig steget ut i dejt världen! Hahahhaha. Sen måste jag nog få tid för att börja dejta.

varför inte passa på å ragga på kändisarna som du träffar?? du är ju het som fan ;)
Svar:

Tack så mycket, varför ska jag ragga när det är dom som raggar på mig? Hahaahha
Nä nu skoja jag bara. Faktisk så finns det massa artister som ser bra ut, men jag vill inte ha den sortens av relation med dom och har en enda regel som hipphop bloggare, att skilja på plesher and business.
Jag dejtar inte, raggar eller har något sorts intima relationer med dom eftersom det är endas ett jobb för mig!
När jag är ute och festar med mina vänner så vill jag helst vara med mina vänner och inte hamna på samma ställe som alla artister! Jag ser inte dom som ett ragg utan det är människor jag samarbetar med!

Iaf..måste också fråga...din syster! Har märkt att hon bär på vigselring (L) är hon gift?? eller ska hon gifta sig?? åååhhhh då måste du lägga upp en bild på henne i brudklänning! Puss
Svar:

Nej, min syster är inte gift, utan hon är förlovad men den dagen hon gifter sig kommer hon att vara den finaste bruden i hela världen!

Hur ser ditt liv ut om 10 år?

Svar:
Hur fan ska jag veta?. Fick frågan om hur mitt liv ser ut om 5 år.
Men förhoppningsvis så har jag startat upp ett behandlingshem eller ett ungdomsgård någonstans i denna värld, är gift och har barn!

vad är det bästa du vet? :D
Svar:
Det bästa jag vet är att mitt liv går exakt åt det hållet jag vet, att min familj finns här vid min sida och att jag har insett vad det är jag vill göra med mitt liv!

skulle du kunna vara med i paradice hotel vrf/ vrf inte?
Svar:
Ska jag va helt ärlig eller ska jag ljuga?
Lätt att jag skulle vara med, varför inte? Hahaha, för skoj skull, men däremot så skulle jag vara den som aldrig gör något med någon kille och får åka hem för att jag inte är desperat. Men däremot så skulle jag vara den som underhåller alla på hög nivå!
Vad har jag och skämmas för?

när starta du bloggen?
Svar:
19 Feb 2009 kl 11:45. Det var då jag la upp mitt första inlägg i denna blogg!
Men under en veckas tid höll jag på och bygga upp den!

varför börja du blogga?
Svar:
Min allra första blogg startade jag under 2007 och det var endas för att skriva av mig, men sen blev det en vana och för drygt ett år sen tänkte jag att jag ska börja blogga på allvar och valde musik och utelivet.
Men varför jag fortsätter blogga är för att jag älskar och skriva, jag har alltid något att säga och jag gillar att underhålla, men det jag vill mest göra är att hjälpa till och få upp svensk hip-hop.


vilket land är din kompis Bianca ifrån? NI E FETT SKÖNA HAHA dör av garv av era videos.
och btw såg en video på dig och en annan tjej där ni lurar några att ni e från usa o snackar engelska och dom lär er att planka o så, haha fett sköna avslöjade ni aldrig att ni var svenskar? =P
Svar:
Jag har ingen aning om vilket land hon är i från eftersom jag inte tänkte på det och sen umgås vi inte med varandra längre.
Jag o Mathilda lurade två svenska killar och det gick SKIT BRA eftersom dom trodde på oss hela tiden, vi avslöja aldrig att vi kunde svenska utan vi fortsatte snacka engelska tills vi lämna dom!


hur många unika besökare har du per dag?
Svar:

Det är mellan mig och bloggen, jag har absolut ingen behov  av att berätta hur mycket jag har. Men väldigt mycket iallfall.


Hahha favorit affär :D
Svar:

Gina och New Yorker (om den heter så)

Vad är det för projekt du har på gång som du skriver om
Svar:

Det får ni se när allt är klar, men jag kan berätta lite om det.
Projektet kommer hjälpa artister att få chansen synas mer, men ni får vänta tills den 27e för då har den premier!


varför skriver du om svensk hiphop
Svar:
Eftersom jag blev inspirerad till det. Det var Same blood ENT som inspirera mig till att skriva om svensk hip hop och blogg.se uppmärksammade ett inlägg som jag skrev. Men sen är det också för att jag har ett stort intresse av musik, artister och sanningen.

Om du skulle skriva en bok om hela ditt liv fram till nu, vad skulle boken heta?
Svar:

Du tror du vet, MEN DU VET INTE!!!

Vad har du för ursprung?
Svar:
Född i Iran

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: ja som sagt, det är bra att du utvecklas! lycka till i framtiden! kram

2010-01-07 @ 22:53:05
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: jenny

Härligt haha :)

2010-01-07 @ 22:53:16
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: haha okej (:

2010-01-07 @ 22:53:33
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: haiwan

ahahahah ok.



Samam här skulle underhålla som fan. Bilda bråk, festa å snacka massa skit. Plus man får ju en gratis resa och chansen å vinna pengar.



kram:)

2010-01-07 @ 22:54:22
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/
Postat av: ida

sv: kul frågor du fick

2010-01-07 @ 22:55:24
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

sv: yes yes ! :)

2010-01-07 @ 23:13:40
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

min pappa är från iran :) fast mamma är svensk så jag är liksom en blandning :) har du varit där många gånger?

2010-01-07 @ 23:17:17
Postat av: sarah

glömde mitt namn (a)

2010-01-07 @ 23:18:04
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: B.

..jag visste nästan svaret, men hoppades på att du hade fallit för ngn av dina Mr "X"'s =P



(A)

2010-01-07 @ 23:42:31
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: B.

HAHA, ja det är Zlatan på bilden. Sluta hate!



HEHE, d e bra, bry dig inte. Han vet inte..

2010-01-07 @ 23:53:19
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; okej! Allt bra?

2010-01-08 @ 00:06:08
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: B.

.. aha, you've got a thing for them football players huh hehehe

2010-01-08 @ 00:45:02
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha tack för svaret:P

2010-01-08 @ 23:36:28
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: