Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

DuVetInte Blogg Tv med Kartellen!
Follow duvetinte

 

Denna filmklipp med Kartellen är inspelad under intervjun jag gjorde idag!


Jag kan berätta lite kort att Kaka o Sebbe är riktigt trevliga killar för er som inte visste det, men det har jag sagt förr.

Jag har fått en bättre bild och fått svar på det mesta jag frågade!

Ett stort Tack till Kartellen och intervjun kommer när ni minst anar det!

Kommentarer
Postat av: shuu

när kmr hela intervjun

peace

2010-01-30 @ 19:41:54
Postat av: Anonym

hahah så fucking sköna

2010-01-30 @ 19:54:54
Postat av: suz

haha kakka e ju såå skön! helt efter... :)

Hoppas det gick bra idag. en fråga bara, kan jag lägga upp videon på min blogg och länka till din?

När kommer hem intervjun? må bäst

2010-01-30 @ 20:43:51
URL: http://lifeofsuzy.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

Gillar du Eminem? Kolla in min länk.

2010-08-20 @ 23:00:55
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: