Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Torsdag - Modevisning
Follow duvetinte

I Torsdags skulle min älskade vän Deniz vara med på en modevisning och självklart ville jag komma dit för att suporta henne!
Hon var så söt i sin kläning och jag är absolut inte van och se henne klä sig så som hon gjorde.
Hon var så duktig där på scen. Där efter var det lite uppträdande och sen var det dax för dans, det var våran tur att dansa. Det var så skön musik och vi kunde verkligen inte ta oss i från dansgolvet, vi dansa non stop under 1 timma tills kl blev 1 och jag var tvungen att dra hem.


Lite bilder?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: