Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

TÄVLING - Två Biljetter till "DuVetInte" 1 års fest
Follow duvetinte



På lördag har en vän till mig anordnad en riktigt grym fest!!!!
Nu vill jag låta er alla få chansen att vinna lite sköna biljetter!
Om ni inte vinner så är ni välkomna att komma.
6 Artister + 1 hemlig =7 GRYMMA artister
4 Grymma DJ.
2 Grymma dansar
e
Kan det bli bättre??
För att tävla måste man vara över 18 år!!
För mer info om festen klicka här.



Tävling


Fråga:
Gissa varför min blogg heter duvetinte

Svar:

Dom två som gissar bäst vinner 2 biljetter var till min 1 års fest.
Skicka svaret till [email protected] eller använd kategorin "kontakta mig" eller skriv en kommentar.
OBS glöm inte att skicka mejladressen

Kommentarer
Postat av: A2K

Riktigt tung, din nya design den. Det blev verkligen lyckat, men nu saknar man det lila dock!



Ska se om jag kommer till festen, har redan tänkt på det sen du nämnde det.

Får ta och gratta dig och din blogg i förskott!

VUOSI JO MENNYT, VUOSIA VIELÄ TULEE! SUURIA ONNITTELUJA! BRRRAAAAAP!



Ay, Finess låter som Blues på den låten.

2010-02-02 @ 13:27:23
Postat av: Anonym

när kommer kartellen intervjun ut?:)

2010-02-02 @ 15:10:44
Postat av: Ebba

Den nya designen blev jättesnygg!

2010-02-02 @ 15:37:03
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad vet jag inte?? Fattar inte konceptet :S

2010-02-02 @ 17:45:44
Postat av: Haiwan

för folk tror alltid att dom vet men sanningen är att dom inte vet:D:D elelr nått:)tror du redan skrivit men kommeri nte ihåg riktigt.



jättefin design!! superfin du kommer bli en jättestor bloggare, större än du redan e.



Kram

2010-02-02 @ 20:39:28
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/
Postat av: Lola

Om jag minns rätt så handlar det om att folk tror att dom vet vem du är, vad du har gått igenom osv men egentligen så VET VI INTE. lol..nä men något sånt! Det har inget med svensk hip hop att göra iaf, utan om dig själv som person. Folk vet egentligen inte vem du är...typ :) Hoppas jag vinner för jag är pank denna månad. PUSS!

2010-02-02 @ 22:41:54
URL: http://lolag.blogg.se/
Postat av: P

för att alla snackar som att dom vet allting men de är ingen som vet haha ne vet inte

2010-02-02 @ 22:43:45
Postat av: emilia

du berätta för länge sen att folk tror att dom vet saker om dig, fast dom inte vet, du gömmer dig bakom en mask och lossas alltid va glad.

2010-02-03 @ 16:46:53
Postat av: abbe

för vi vet inte :)

2010-02-03 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: