Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - Yasin
Follow duvetinte




Anonym om Svar Tack!:
har du funderat på att intervjua yasin från norsborg? han är inte precis stor men är väldigt duktig. rekommenderar 145 norsborg låten!


Svar:
Jag känner en Yasin från norsborg som också har rappat med Ced och Jeff!
Jag har gått i samma skola som alla dom tre och sett hur dom har kämpat till och från med musiken!
visst kan jag styra upp något med yasin haha, men för att få tag på han måste jag snacka med cedd för jag har inte sett eller hört något i från han på ett antal år!
Spelar ingen roll om han e stor eller inte.
denna blogg handlar inte om hur känd eller okänd man är, det handlar om hur man levererar!

Kommentarer
Postat av: eyooo

Yasin Har flyttat till barcelona

2010-02-24 @ 09:54:54
Postat av: Anonym

tack för svaret!! jaa alltså den här låten är ju också riktigt bra, hoppas du får tag på honom! =)

2010-02-24 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: