Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

en ny tävling kanske?
Follow duvetinte

Som ni vet så var jag och träffa Näääk för att göra en intervju.
För er som inte vet så kan jag berätta att Näääk är en riktigt trevlig och soft kille, men dessa vibbar fick jag redan när jag träffade honom på grammis galan.
Med mig fick jag en tröja och två skivor. och därför tänkte jag lotta ut tröjan och en skiva. Men det blir lite senare!
Men en så länge vet jag inte vad jag ska ha för sorts tävling.
Har ett antal tävlingar kvar att lägga ut, ska också låtta ut biljetter till en av dom hetaste festerna som ska vara snart i sthlm!!!
Vad tycker ni jag borde ha för sorts tävling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: