Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Carlito releasfest: Vinn två biljetter!
Follow duvetinte

 

Nu tänkte jag lotta ut 2st gästlisteplatser till denna grymma releasfesten som är nu på fredag (19e Feb)

Det innebär gratis inträde till en av mina läsare som också får ta med sig en vän!

Allt du behöver göra är att maila mig ditt fullständiga namn till [email protected] eller skicka genom fliken kontakta mig som ni hittar längst upp till höger!

Festen håller till på kungsgatan 63 (fasching) i stockholm

Mer info om festen hittar ni här

 

Passa också på att gå in på Salazar brothers bloggen!

Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: