Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Blev inge...
Follow duvetinte

0fe734571c1790188d15fb0f042901ba.png

Kolla varifrån!

Blev inge bloggande som jag sa. Är på väg till klubben nu. Jag fick masskomentar i alla mina senaste inlägg av en hatare som måste ha ansträngt sig och skriva värsta grejer och ska anstränga sig på att förstöra min fake karriär. Jag ville säga bara att denna bild påminner om människor med dålig självkänsla och måste bete sig som en osäker människa:)

Kommentarer
Postat av: C A R R O O O <3

Vilka människor det finns, ush ! =)

Allt bra annars ?

2010-02-06 @ 20:35:14
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörru din äckliga jävla fitta, gå o raka armarna du stinker o har hår som sticker ut!!! din hårboll, ful som fan är diu också, hur fan kan människor säga att du ser bra ut? jag hoppas någon bränner upp ditt fula jävla hår på din fest, jag vet några av mina tjejer som kommer leta efter dig!!!

Din fula jävla attityd ligger till grunden för de här, ingen jävla hater här inte! men tål inte en fuckin åsna som leker, du är en fucking parasit som lever på andras bajs, du tar o äter det som blir över! Fattar du inte att man kommer in till din äckliga blogg för att skratta åt dig, du är fan en förolämpning mot hela hiphop sverige, vad kan du om hiphop egentligen, jo de du lärt dig när du sugit kilometer med kuk, för de dickriding på högsta nivå här ifrån dig! alla som skyddar dig gör de för att de utnyttjar dig, vem vill inte skratta åt en ignorant o okunnig männsika som försöker ge sig ut för att vara bildad o kunnig? jag önskar din fest floppar, och du glöm att du är på SR METROPOL IGEN! De kommer komma in en heeel del klagomål på dig vart än jag ser att du är, kanske brandlarmet går på klubben, kanske du inte hittar hem sen, kanske kanske, men vad vet jag? de jag vet är att din fucking fula bloggjävel e felstavad från början, vilken ignorant jävla människa duvetintee hette den o den nya heter duvetinte, med ett e i slutet, de visar på att du e heeelt wack! Och angående dina problem, snälla fortsätt berätta jag måste få skratta mer åt dig, snäääällla!!!

Jag o några fler kommer se till att förstöra din låtsas karriär, du har fan inte ens pengar, då hade du köpt anständiga kläder och köpt mat för du ser ut som en fjortis eller en anorektiker utan dess like... obs glöm inte raka armarna, sist skämmde du ut dig på varenda jävla bild på facebook med skägg under armarna, undrar hur resten ser ut ehehhe ööööh fyfan vill inte ens veta förresten

2010-02-06 @ 21:01:41
Postat av: Anonym

hahahhaha, de bra att du tar åt dig din fattiga fitta, sälj din blue ray spelare o köp dig en top, eller hellre en nyu bh med implantat, du ser ut som en ful jävla planka

2010-02-06 @ 21:06:43
Postat av: Anonym

0735793530 hittade ditt nummer bland massa porrannonser på nätet, vill du ses?

2010-02-06 @ 21:13:55
Postat av: Anonym

Mohammed ali sjunger en låt till dig, fööör de häänger där i porten!!!

2010-02-06 @ 21:18:36
Postat av: Anonym

nacka nacka nacka har fått sitt lilla luder att snacka om

2010-02-06 @ 21:19:32
Postat av: Anonym

vafan, gör ngt av era egna liv iställer, losers! så jävla sorgligt och patetiskt att ni sitter o snackar så mkt skit om en brud som gör det hon tycker om och som har lyckats med det.

ni e så clueless att ni inte ens själva fattar att NI faktiskt är beviset på att duvetinte är en av sveriges största bloggar, eftersom ni är så jävla avundsjuka att ni måste snacka om den heeela tiden. skaffa ett liv. alla bara skrattar åt er som ni håller på nu. ni är pinsamma. skaffa ett jobb och flytta hemifrån!

2010-02-07 @ 10:37:57
Postat av: Booyahh

Asså vilken jävla fitta har tagit sin tid och skrivit denna bok? WOW melika hon måste verkligen BRY sig fett asså, för ingen som inte är avundsjuk på detta sätt skulle skriva så här.

Den enda personen man skrattar åt här är dig din "anonyma" och efterblivna as!



"Jag o några fler kommer förstöra din låtsas karriär" HAHA, vilken fuckin idioooooooooooooot alltså! Vad gnäller du om? Har Melika snott din kille eller? SYND om dig asså, det är syyynd för du fattar inte vad man kan göra med ett IP nr, speciellt när du hotar med att bränna upp folks hår, AJ AJ. Akta dig

2010-02-07 @ 12:34:21
Postat av: SwaggerBoy

haha älskar hatare, speciellt när de påstår att de inte är det. Ey föresten tror du att du är helt anonym på internet bara för att du inte skriver din e-mail????? haha IDIOOOOTER!!! vet ni vad en IP-Adress är? Föresten vad hände med brandlarmet ... Hittade ni inte den eller? hahaha vet ni vad? slå upp orden ignorans och arrogans på din morsas skinkor för jag tatuerade in dom där senaste gången jag rövknullade henne. och på tal om rövknullad så hatar du folk för att din egna farsa rövknullar dig för mycket eller för lite, jag vet inte vilket av dom. men hur som helst, när ni besöker bloggen så ökar ni melikas statistik. ju högre statiskik desto mer pengar får hon. ju mer pengar hon får desto mer är chansen för henne att köpa den där bh´n med implantat som du vill att hon ska ha. så fortsätt att besöka och kommentera varje dag, bjud in dina vänner också. haha nää svär du är säkert en person med en ful personlighet men med ett fint ansikte ... om man kollar bakifrån.

2010-02-07 @ 13:01:28
URL: http://swaglikethis.blogg.se/
Postat av: RAGHID

hahahahah skiit irriterande den där reklamen står i mitt ansikte varje dag på väg te skuulään

2010-02-09 @ 19:45:33
URL: http://raghid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: