Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

[Video] Wordsilah "Abraham"
Follow duvetinte

Solsken, regn, snöoväder eller rå kyla; Sanning penetrerar allt!

Det är dags att lägga upp låten som är viktig för oss; Abraham.
Denna låten spelades in för ett tag sen och skulle egentligen redan varit uppe men mixningen var ett helvette med denna. Men nu är den klar och jag är nöjd.

Medverkande på låten gör Aga Hasttyar och Rebo Setihesh, två grymma teaterregissörer och skådespelare!
Dem har tidigare gjort teaterpjäsen "Monster" som framfördes på Stadsteatern I Göteborg (premiär) samt på olika ställen runtom i landet.

Låten behandlar ett ämne som är mycket viktigt för mig. Nämligen hur negativa aspekter av världshistorien ger näring till rasism i våra dagar.

Att ha en video till denna låten var från första början inget planerat men rent spontant gjorde vi en där vi filmade i ungefär 40 minuter och sedan klippte ihop det. Vi filmade med min mobiltelefon. Glimten i ögat fo life!

Vi gjorde videon med ULB-teknologi (UltraLågBudget). ULB; 4 playas only!

 

Stream på youtube (nedladdningslänk och låttexten finns under den inbäddade videon):

 

 

LADDA NER "ABRAHAM"-MP3!

 

LYRICS:


Vers 1:

Här finns det mer sanning än vad jag nånsin skrivit
tidigare i livet, absolut kunskap är skrivet
Européer släcker sin blodtörst med iver
Historian bevisar, söndring över kontinenter

Bestals på vår känsla för vanor och seder
Anor och heder gick förlorade efter sekel
Vad skulle min anfader säga om han såg mig nu?
Rezwan Kurdistan, Kunskap från mammas famn

Äkta dominans följer med visdom
En visdom om jaget och medvetenhet om folket
enligt europeisk överlägsenhetsdoktrin
Plundrade man kontinenter och satte sig högst upp i heirarkin

Afrika kan vittna, Asien kan vittna
Hela världen bevittnade Europa lemlästa
Folket tillät sig söndras och bemästras
Med små steg kom en acceptans av dekadens

Dom satte grunden för synen att västerländskt
Är rent och civiliserat medans allt annat barbarisk
Det här är tragiskt, det brinner i mitt hjärta
Speciellt när jag ser Djävulens påverkan

Slavmentaliteten funkar på så sätt
Att man ser västerländsk kultur som överlägsen
Dom sa att vi är barbarer och vi trodde på det
Dom sa att vi inte har heder och vi backa från heder

Upprättade principer som ska införa kultur
som för oss är oanständig, in i vår struktur
En kort kjol är inte en frihetsdefinition
Det krävs en pluton för att förstöra dessa ord


Refräng 2x

Killar med örhängen, tjejer med kort kjol
Värdslig dekadens vill dra folk bort från tro
99 Attribut beskriver GUD
Tappa inte greppet om ditt Jag för Du är Du


Vers 2:

Hur många gånger har inte ignorans beskrivits
Som blattighet av invandrare som drivit
Ignorans är en muslim som klär ut sig till Halloween
Ignorans är en tjej som särar benen varje helg

Låg självkännedom är en cancer, en sjukdom
Månda medlemmar i min nation, har Satan i sitt blod
Så samhället klipper Gudomliga band
Tror du Illuminati är falskt? lyssna noggrant

Första maj, 1776
Startades en sekt av upplysta män i Bayern
Dom vill störta Gudsdyrkan för mer makt
Nuförtiden blir allt spirituellt kastat i rask takt

Med andra ord slaktat, ersatt av trollkonst
Idoldyrkande ormar med tve-spetsad tunga
Slingrar sig in i hjärtat från vänster sida
En pyramid, ett öga och ett sken är vad dom viskar


Aga Hasttyar & Rebo Setihesh

- Jag önskar att jag var svensk, jag lovar dig...
- Vad pratar du om mannen? Vad säger du?
- Ja mannen, kolla på dom!
- Brorsan sen du träffat den där svenska bruden, du har blivit helt sjuk i huvet.
- Har jag inte rätt för det?! Kolla hur dom lever och kolla hur VI lever!


Refräng 2x

Killar med örhängen, tjejer med kort kjol
Värdslig dekadens vill dra folk bort från tro
99 Attribut beskriver GUD
Tappa inte greppet om ditt Jag för Du är Du

Kommentarer
Postat av: Bieberville

Frågestund på bloggen ! Fråga vad du vill svarar på exakt allt ! :) Fin blogg <3

2010-12-05 @ 20:31:44
URL: http://bieberville.blogg.se/
Postat av: Alice Olsson

Frågestund på bloggen :D :D :D



http://aliceolssonz.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

Fråga vad du vill så svarar jag vad jag vill HIHI :D

ha det så bra puss <3

2010-12-05 @ 20:43:16
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: