Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Veckans hetaste: Down on me - Usa - Deniz frank
Follow duvetinte

Vi alla känner till den unga pojken som mimade till Down on me med 50 Cent. Videon som blev omtalad över hela världen!
Veckans hetaste innebär en låt som jag tycker är hetast JUST NU!

Njut av låten, men skratta till videon, du bestämmer.



Sitter just nu och terrar Deniz, försöker få tag på henne men jag tror att hon ligger hemma och sover. Hon drömmer säkert om T.I... hahah
Men hon får faktis också bli veckans hetaste eftersom hon är den hon är... Hahah



Veckans hetaste blir USA!
Suttit och tänkt på resan jag var på 2007 och jag saknar min familj där... Har funderat stort på att åka tillbax och nu håller jag på att planera in den stora resan i sommar...
Men denna gång ska jag fan inte bli tagen av polisen hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: