Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SÖDRASIDAN FEAT DANJAH
Follow duvetinte

När man inte har tillgång till internet så missar man det senaste och jag har missat denna video eftersom jag INTE har tillgång till internet! Detta inlägg är självklart förbloggat eftersom jag inte hinner att blogga under tiden jag jobbar här på Gotland. Men jag mins att denna video spelades in för ett par månader sen och jag skulle ha gått på inspelningen men kunde inte eftersom jag iväg och hade en praktik på Gotland.
Jag har inte kunnat se så mycket av videon, men det lilla jag såg tyckte jag att det såg bra ut, kan inte säga så mycket om låten för den kunde jag inte lyssna på så mycket.


Vad tycker ni?
Jag vet att det är många där ute som väntat på en massa nytt från Dalenbarn.
Kommentarer
Postat av: C

Fettaste låten som gjorts på länge!!



One love! södrasidan! <3

2010-12-26 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: