Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

O-zone battles: Allyawan VS Crome
Follow duvetinte



Den efterlängtade battlen mellan Allyawan och Crome är äntligen här!
Deras "beef" dom hade är nedlagd och det tycker jag är riktigt skönt.
Nu har dom från O-zone lagt ut videon från senaste battlen och jag hoppas ni njuter av dessa två grymma rappare som jag gör!
Jag ville själv vara på plats men eftersom man är student så kan det bli svårt. Men nästa gång det är två heta rappare som ska battla så kommer jag utan tvekan åka ner till Lund och vara på platts!!!
Jag har aldrig sett Damir "crome" på de sättet! Har känt snubben ett bra tag och aldrig sett han under hela 10 månader så hypad som han var på första ronden. Andra ronden går Allyawan loss, helt jävla loss och kör riktigt hårt.
Jag har nu sett detta om o om igen. Går inte att säga vem som dödar vem, båda går hårt och båda är så jävla grymma på rappa!
Jag tycker faktis detta var ett av dom hetaste battlen jag sett när det kommer till O-Zone.
Det börjar med att Crome säger att detta kan bli en youtube grej och vad hände mot slutet? Crome säger något negativt och får en smäll i från Allyawan!
Tycker det var bra att ha med detta och speciellt texten efter, det förklarar allt som hände så att inte de går mer snack. Men kom igåg, dessa två rappare har ingen beef nu och allt är bra mellan dom!
Så njut istället av denna video där två heta rappare battlar på en grym jävla nivå!
Helt imponerad!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: