Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Måste träna dom yngre!
Follow duvetinte


Hej mina underbara läsare!
Man kan säga att jag var ledig från skolan idag vilket är rätt skönt, men jag måste egentligen sitta o plugga vilket är jobbigt!
Vaknade rätt sent vilket jag behövde!
Men igår hängde jag med min nya "artist" som kallar sig för JCD! Riktigt gullig kille!
Han fick se hur det kan se ut på en videoinspelning och han fick mediaträna sig och rappa på obekväma platser! Allt gick bra och han blev bättre o bättre!
Att rappa framför andra artister är INTE lätt om man är ny i branschen!
Men innan vi drog på Shazaams videoinspelning så tog vi en fika och prata om allt! Har nu fixat en riktigt producent som kommer skicka över massa beats och jag kommer inte avslöja vem det är en! Men en tung jävel är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: