Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lite av den nya musiken + gotland uppdatering
Follow duvetinte

Hej mina läsare!
Jag vet att det har vart dåligt uppdaterat men jag befinner mig på Gotland och Kam som ska hålla i detta har väll haft fullt upp!
Ska se till att planera in lite bättre när jag befinner mig i sthlm.
Jag har fått ett tips som ni MÅSTE ta del av OM ni inte har gjort det en..




Beatslingers feat. Hazardous Hab, Allyawan
Parham & Vic, Zandile Zulu, Ledr P, Sick Art, Berko, Sam-E, Miss Relli
Peshi, lil Maaz, Anton Kristiansson and Victor - If I Die
Executive Produced by Saman "MOFO" Sohrabi


Låten skickades till mig från Mofo och jag har inte kunnat se vad det var för låt, men nu är jag får nät på datan så är detta ett måste.

Just nu när jag är borta på jobb blir jag tvungen och lägga ut det jag tycker är viktigast!
Själv kan jag inte höra på låten eftersom jag har ett väldigt segt internet men ska göra det så fort jag får bättre nät..
Men ni som kan lyssna, vad tycker ni? är låten bra?
Det är ju bara människor från Gbg som gjort denna låt om jag inte har fel, finns 2 namn jag inte känner till..
Men jag kan tänka mig att detta är jävligt fett!
Kommentarer
Postat av: Orb

Tycker de mesta vara fett! Kände dock inte till alla meverkande.

2010-12-26 @ 19:18:00
URL: http://illustreraddjavulskap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: