Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Har ni INTE sett Step up 3 så är detta ett måste
Follow duvetinte



Först vill jag börja med att säga förlåt till "K". Jag har blivit kär i 2 killar den ena heter Rick Malambri och den andra heter Joe Slaughter!
Såg precis Step up 3 och jag föll snabbt för filmen och dessa två killar!
SÅ JÄVLA HETA och filmen var SÅ JÄVLA HET, sen måste jag säga att Rick och Joe var riktigt grymma dansare! 
Jag älskar step up 1 & 2 men tyvärr tog 3an priset och den var nog den bästa dansfilemen jag sett och där efter kommer step up 2!
Man fattar direkt vad handlingen är, men danserna är otroligt grymma och filmen är väldigt bra gjort!
Jag såg tyvärr inte denna i 3D för att det går inte att göra det via min data och jag tycker verkligen att denna film borde gå på bio!
Men självklart har dom två jävligt snygga killar i filmen. Tur att K inte ville se den med mig igår, han skulle nog INTE fått så mycket uppmärksamhet från mig HAHA!

Men för er människor som vill ha inspiration av dans och INTE sett filmen en måste jag rekomendera er att se!



Detta är ett MÅSTE för alla som älskar dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: