Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Har allt som behövs
Follow duvetinte



Så här ser det ut, så här ser platsen ut där jag bloggar varje dag!
Satte precis upp tavlan med två DuVetInte bilder och en artikel ifrån aftonbladet, en intervju med mig!
Sen har jag en anslagtavla som skriker duvetinte i från. Det är allt från konser biljetter till olika Vip band. Sen får jag inte glömma lite autografer som jag fått under resans gång!
Kände att jag behövde lägga upp lite positiva saker...
Självklart har jag min man eminem som skrivbordsbild! HET!

Jag kommer inom kort göra en Wall of Swedish fame. Kommer göra en vägg med bilder på olika svenska artister som inspirerat mig och som jag tycker verkligen om!
Ser fram emot o få göra mitt rum till ett kontor/sovrum...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: