Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Googlar du på dig själv?
Follow duvetinte

Ibland(ofta) när jag har tråkigt brukar jag sitta och googla lite på mig själv både via google och sen via Facebook! Jag stöter alltid på roliga saker!
Idag såg jag två st FB människor göra reklam om mina videos som jag har filmat. Det vanligaste brukar vara låtar som jag släppt som jag hittar överallt!
Sen kom jag över något väldigt roligt!
Dj Jens hade klippt ihop en rätt skön videoklipp och frammåt slutet så dyker JAG upp!!! OJ tänkte jag nu, vad är det jag säger där...

Dj jens - Vem är hetast utseende mässigt i sverige
Jag - Jag kan säga några stycken.....

Sen blev det piiiippp och han hade klippt bort vilka! Hahah lite tur det..
Mins att han fråga mig vem jag tyckte var sveriges bästa rappare, det borde han lägga upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: