Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Crome VS Eldhee på nästa O-zone
Follow duvetinte



Jag läste på whoa.nu att det utmanas rätt stort här!

Så här har Crome skrivit i ett inlägg


På tal om eldhe...

Ta inte detta som att jag leker kaxig nu. Jag förstår att du vill protect din boy men du är lite väl på mig med dina inlägg här... Med tanke på att du tackade nej att battla mig då jag mötte Rocc Spottz. Ozone frågade mig om jag ville möta dig, jag sa ja, inget svar från dig dock... Då tacka Rodde ja ist... Så... Om du nu är så pass säker att jag är en "fuckin` amatör" som "needs to step his game up" osv, så ger jag dig nu andra chansen att tacka ja eller nej, how about it?

Jag är inte som du, tänker inte ta "fet" text där jag kallar folk som diggar dig för idioter och använder jätte många utropstecken och skit. I`m simply callin´ you out.

Om du är på så kan vi även get on the phone och diskutera vad för slags regler du vill ha, så vi slipper missförstånd som jag och ally. This is a friendly and respectfull challange bro. Jag är down på vad du än vill (no homo) =)

Snacka med Ozone & set it up i så fall.

Peace

ps. Crome, inte Chrome!

Jag som tog kontakt med Crome snacka om detta och jag frågade honom om det blir en utmaning eller inte, ett svar från personen i frågan.
Crome säger att det inte är något beef, detta är bara Crome som utmanar för skoj skull! Så vad säger ni gott folk? borde dom inte köra mot varandra på nästa O-zone Battles?
Kommentarer
Postat av: aluush

hahaha cromieee

2010-12-14 @ 21:19:02
Postat av: Hm..

Crome skulle ta detta.

2010-12-14 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: