Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Smakprov: Ung Talang
Follow duvetinte



JCD är en ung talang som hittade mig och min blogg för ett tag sen.
Jag brukar aldrig ta med någon till en studio för att spela in en låt, Men Jcd som egentligen heter Jorge är en riktigt duktig kille.
Han tog kontakt med mig via facebook och ville veta vad jag tyckte om hans musik, jag föll direkt och sa att jag skulle göra allt för att ta med han till en studio efetrsom han inte hade tillgång till en egen studio.
Jag kontakta Rasmus som kallar sig för Ljudfadern för att låna hans studio och spela in en låt.
Detta är första singeln med Jcd som ni får en liten liten smakprov på.
Videon är inte så bra klippt eftersom jag inte har en sån bra data just nu, men ni får nöja er med detta.

Ni kommer få se mycket av Jcd eftersom jag har lite planer för honom!

Tack till Rasmus för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad tuuung

2010-08-11 @ 02:35:54
Postat av: JorGe JCD Contreras D.

Man Tackaar :)

2010-08-11 @ 05:01:07
Postat av: I;

Big Up Kusin!! <3

2010-08-11 @ 18:25:34
Postat av: Malli & Malvina

wooow good job

2010-08-11 @ 18:42:23
Postat av: Anonym

galet bra!

2010-08-12 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: