Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musik: Finess ft Sam-e & Sephide
Follow duvetinte



För er som inte vet så har jag och Finess jobbat tillsammans i snart 1 år och det har gått lite upp o ner och jag vet att ni ser fram emot hans kommande mixtape välkomna mig. Här hans nya låt är en singel från mixtapet som Sam-e och Sephide medverkar på!
För er som inte heller vet kan jag avslöja att det kommer bli en jävligt fet video till som kommer att spelas in väldigt snart!!

Låten släpptes exklusivt på Whoa.nu

Låten kan ni ladda ner genom att klicka HÄR och mer info hittar ni HÄR!

Sprid vidare för detta är en riktigt grym låt
Kommentarer
Postat av: QB

Riktigt grymt! Detta borde man inte sova på!

2010-08-29 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: