Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

dag 5 Indien - 14 timmars jobb
Follow duvetinte

har var på inspelning hela dagen idag, är helt slut i kroppen. Kan tänka mig att min syster är tröttare en mig. Men det har vart riktigt kul och se hur det ser ut när dom spelan in video. Jag har bara sett det dom gör i sverige.

Kokos nöt är något vi dricker mycket av och det dricker vi varje morgon typ.



Så här ser jag ut, inge smink, chillklädd och allmänt trött ut.



Detta är våran egna husvagn som vi är i när syrran inte spelar in. männen som står där utanför är dom som jobbar för syrran. Assistent, frysör, sminkös, fixar kläder, håller upp dörren och chaufför. Snacka om Lyx eller vadå.



Om ni skulle se bilderna så skulle ni bli så förvånade att ni aldrig skulle tro mig. Men jag kommer inte lägga ut bilderna en eftersom jag inte får göra det. Men jag kommer lägga ut inom kort och då kommer ni se hur grymma bilder jag tagit och vad snygg min syster är.
kommer också göra en bakom scenen video hihihih

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har aldrig druckit såndär kokosnötsgrej men verkar gott :)

2010-08-06 @ 19:46:31
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: